Η υπογραφή μνημονίων συνεργασίας μεταξύ της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής και της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τη συνεργασία της αθλητικής κοινότητας με την τοπική αυτοδιοίκηση. Στην έδρα της ΕΟΕ, οι πρόεδροι Ισίδωρος Κούβελος και Γιώργος Χατζημάρκος θέτουν τις βάσεις για μια στενότερη συνεργασία που στοχεύει στη στήριξη των αθλητικών ομοσπονδιών και την ανάπτυξη αθλητικών δράσεων στις τοπικές κοινωνίες.
Ο Ισίδωρος Κούβελος τόνισε τη σημασία της πρωτοβουλίας, λέγοντας: «Η συνεργασία μας είναι ένα πρώτο, ουσιαστικό βήμα που θέλουμε να έχει συνέχεια». Ανέφερε επίσης ότι ο αθλητισμός πρέπει να δημιουργεί ευκαιρίες και να ενισχύει τις τοπικές κοινωνίες, αναφέροντας το πρόγραμμα «Νότιο Αιγαίο – Ολυμπιακή Περιφέρεια» ως παράδειγμα αυτής της νέας αντίληψης.
Ο Γιώργος Χατζημάρκος, από την πλευρά του, υπογράμμισε την ανάγκη συνεργασίας για την προώθηση των Ολυμπιακών ιδεωδών και την κοινωνική πρόοδο. «Θεμελιώνουμε μια συμμαχία που στο επίκεντρο έχει τον άνθρωπο», δήλωσε, αναγνωρίζοντας την ανταπόκριση των Περιφερειών στο κάλεσμα της ΕΟΕ.
Ο Βασίλης Σπανάκης, υφυπουργός Εσωτερικών, χαρακτήρισε την ημέρα αυτή ως αφετηρία νέων συμμαχιών με τους 332 Δήμους της χώρας, επισημαίνοντας τον κομβικό ρόλο της τοπικής αυτοδιοίκησης στην προώθηση του αθλητισμού. «Σήμερα στέλνουμε το μήνυμα της συνεργασίας», δήλωσε.
Μετά την υπογραφή των μνημονίων, ακολούθησε ημερίδα με θέμα «Οι Περιφέρειες ως Πυλώνας Ανάπτυξης του Ελληνικού Αθλητισμού», όπου παρουσιάστηκαν οι προοπτικές συνεργασίας μεταξύ των Περιφερειών και του αθλητικού κινήματος.
![]()

