Σοκ για τον Άλεξ Σβάτσερ: Κινδυνεύει με τρίτη ποινή αποκλεισμού λόγω ντόπινγκ

Σοκ για τον Άλεξ Σβάτσερ: Κινδυνεύει με τρίτη ποινή αποκλεισμού λόγω ντόπινγκ

Ο 41χρονος Ιταλός βαδιστής Άλεξ Σβάτσερ, Ολυμπιονίκης των 50 χιλιομέτρων στο Πεκίνο το 2008, βρίσκεται και πάλι στο επίκεντρο έρευνας για ντόπινγκ, καθώς η γερμανική εθνική υπηρεσία αντιντόπινγκ (NADA) ανακοίνωσε ότι κινδυνεύει με τρίτη ποινή αποκλεισμού στην καριέρα του.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η ερυθροποιητίνη (EPO), ουσία που ενισχύει την παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων, ανιχνεύτηκε τόσο στα ούρα όσο και στα δείγματα αίματος του αθλητή κατά τη διάρκεια του γερμανικού εθνικού πρωταθλήματος Βάδην Δρόμου τον Απρίλιο. Η διαδικασία διαχείρισης αποτελεσμάτων έχει ήδη ξεκινήσει, με την επιβολή προσωρινής ποινής αποκλεισμού στον δύο φορές χάλκινο Ολυμπιονίκη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος και στον πρωταθλητή Ευρώπης του 2010.

Σε συνέντευξη Τύπου στην Ιταλία, ο Σβάτσερ δήλωσε την αθωότητά του, λέγοντας: «Δεν πήρα EPO, ούτε καμία άλλη απαγορευμένη ουσία». Ωστόσο, ανέφερε ότι δεν έχει πλέον τη δύναμη να υπερασπιστεί τον εαυτό του και θα ζητήσει την ανάλυση του δείγματος Β, εφόσον η αντι-ανάλυση γίνει στο δείγμα ούρων που έχει κρατηθεί.

Ο Σβάτσερ είχε αποβληθεί για πρώτη φορά μετά από θετικό τεστ για EPO πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου το 2012. Επέστρεψε στους αγώνες, αλλά αργότερα κρίθηκε ένοχος για λήψη μικροδόσεων αναβολικών στεροειδών, με αποτέλεσμα να τιμωρηθεί με οκτώ χρόνια αποκλεισμό. Έτσι, δεν μπόρεσε να συμμετάσχει στους Αγώνες του 2024, έχοντας ήδη χάσει και τους Αγώνες του 2016 και του 2021.

Loading

Play