Οι CEOs αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη στέλνοντας τα ψηφιακά τους αντίγραφα στις επιχειρηματικές συναντήσεις. Text: Καθώς οι εργαζόμενοι ανησυχούν για την πιθανότητα να χάσουν τις θέσεις τους λόγω της τεχνητής νοημοσύνης, οι CEOs πολυεθνικών τεχνολογικών εταιρειών αρχίζουν να στέλνουν τα ψηφιακά τους αντίγραφα σε επιχειρηματικές συσκέψεις. Οι αφεντικά της Zoom και της Klarna είναι πρωτοπόροι σε αυτή την τάση, χρησιμοποιώντας κλωνοποιημένα ΑΙ αντίγραφα για την παρουσίαση σημαντικών πληροφοριών.
Η Zoom Communications, γνωστή για την πλατφόρμα τηλεδιασκέψεων που καθιερώθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, έχει πλέον επενδύσει και στην τεχνολογία ΑΙ. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Έρικ Γιουάν, χρησιμοποίησε πρόσφατα το ΑΙ-avatar του σε ένα webinar που αφορούσε τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας. Ο Γιουάν οραματίζεται ένα μέλλον όπου το ψηφιακό του δίδυμο θα είναι σε θέση να λαμβάνει αποφάσεις εκ μέρους του.
Αντίστοιχα, ο Σεμπάστιαν Σιεματκόβσκι της Klarna παρουσίασε τον δικό του ΑΙ κλώνο σε μια ενημέρωση για τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας. Άλλοι CEOs, όπως ο Σαμ Λιάνγκ της Οtter AI, έχουν επίσης υιοθετήσει αυτή την προσέγγιση, αναπτύσσοντας προσωπικά ΑΙ-bots για να εκπροσωπούν τους εαυτούς τους σε συναντήσεις.
Σύμφωνα με έρευνα του Harvard Business School, το 72% του χρόνου των CEOs αφιερώνεται σε συσκέψεις. Η χρήση ΑΙ μπορεί να απελευθερώσει χρόνο για πιο στρατηγικές δραστηριότητες, βελτιώνοντας την παραγωγικότητα. Ωστόσο, η τεχνητή νοημοσύνη ενέχει κινδύνους, όπως οι παραπλανητικές πληροφορίες που μπορεί να προκύψουν από την παραπληροφόρηση ή την κακή χρήση της τεχνολογίας.
Πηγή περιεχομένου: in.gr