Η Θεσσαλονίκη αναδείχθηκε ως προορισμός city break στο βρετανικό κοινό μέσω εκπαιδευτικού ταξιδιού εξοικείωσης (fam trip) που οργανώθηκε από την British Airways Holidays σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης.
Το ταξίδι πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της ενδυνάμωσης των επαγγελματικών επαφών της Υπηρεσίας ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας με τη βρετανική αγορά, και αποτελεί αποτέλεσμα της συνεργασίας του ΕΟΤ με την British Airways και τη British Airways Holidays.
Στόχος της συνέργειας ήταν η γνωριμία της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής καθώς και η παροχή αυθεντικών εμπειριών της περιοχής σε 11 στελέχη πωλήσεων της British Airways Holidays από το Μάντσεστερ και το Μπέρμιγχαμ. Η συνάντηση αυτή γίνεται με τη συνοδεία της Destination Manager Short Haul, με σκοπό την ενίσχυση της προώθησης των δύο προορισμών στο βρετανικό κοινό ενόψει της καλοκαιρινής σεζόν.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η απευθείας αεροπορική σύνδεση με το Ηνωμένο Βασίλειο μέσω των καθημερινών πτήσεων της British Airways από τα αεροδρόμια Heathrow και Gatwick του Λονδίνου διαδραματίζει καταλυτικό ρόλο στην ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης στη βρετανική αγορά. Αυτή η συνδεσιμότητα καθιστά τη Θεσσαλονίκη κόμβο, ιδανικό σημείο εκκίνησης για road trips στην ευρύτερη περιοχή, ενώ η πολιτιστική και γαστρονομική ταυτότητά της την αναδεικνύει ως ιδανικό προορισμό για city breaks καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Η British Airways Holidays, ο τομέας ταξιδιωτικών πακέτων της British Airways, προσφέρει επιλεγμένες διακοπές με την εγγύηση προστασίας ATOL, απευθυνόμενη σε κοινό μεσαίου και υψηλού εισοδήματος. Περισσότεροι από 1,2 εκατομμύρια ταξιδιώτες πραγματοποιούν κρατήσεις κάθε χρόνο μέσω του τομέα αυτού, γεγονός που αντικατοπτρίζει την ισχυρή εμπιστοσύνη και αφοσίωση των Βρετανών στο brand. Η Ελλάδα αποτελεί βασικό προορισμό για την εταιρεία, προσφέροντας πλούσια γκάμα πακέτων σε δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ