Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, 1.250 φυτά σε γλαστράκια διανεμήθηκαν σήμερα στους εργαζομένους του Νοσοκομείου Παπανικολάου, στο πλαίσιο της δράσης «Έχεις τη φύση στο χέρι σου». Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στον αύλειο χώρο της Αιματολογικής Κλινικής και αποτελεί μέρος μιας πρωτοβουλίας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την προστασία του περιβάλλοντος, που υλοποιείται από το 2022.
Οι εργαζόμενοι παρέλαβαν τα φυτά με σκοπό να τα φυτέψουν και να συμβάλουν συμβολικά στη διάδοση της περιβαλλοντικής συνείδησης. Παράλληλα, έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό φωτογραφίας με θέμα «Έχεις τη φύση στο χέρι σου», αποτυπώνοντας τη δική τους σχέση με τη φύση.
Η διανομή των φυτών πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία της εταιρείας ΤΙΤΑΝ – Εργοστάσιο Ευκαρπίας και της ΧΑΝΘ, οι οποίες συμμετέχουν σταθερά από την αρχή της δράσης, ενισχύοντας τον συμβολικό της χαρακτήρα και το μήνυμα της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης.
Στη δράση συμμετείχαν εθελοντές, εργαζόμενοι και εκπρόσωποι των φορέων που τη συνδιοργάνωσαν, αναδεικνύοντας τη σημασία της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και της κοινωνικής προσφοράς. Σύμφωνα με τη Διοίκηση του Νοσοκομείου, η πρωτοβουλία έχει αγκαλιαστεί από το προσωπικό, γεγονός που αποτυπώνεται στη σταθερά μεγάλη συμμετοχή των εργαζομένων τα τελευταία χρόνια.
![]()

