Η ψυχιατρική μεταρρύθμιση στην Ελλάδα βρίσκεται στο επίκεντρο των δηλώσεων του υφυπουργού Υγείας, Δημήτρη Βαρτζόπουλου, κατά τη διάρκεια του Blue Heritage Summit που ολοκληρώθηκε σήμερα στη Θεσσαλονίκη.
Όπως τόνισε ο κ. Βαρτζόπουλος, βασικός στόχος είναι η ολοκλήρωση της ψυχιατρικής μεταρρύθμισης, η οποία εντάσσεται σε μια ευρύτερη αναθεώρηση του δημόσιου συστήματος υγείας που απαιτεί προσαρμογές στις σύγχρονες ανάγκες.
Ο υφυπουργός αναφέρθηκε επίσης στις σημαντικές παρεμβάσεις που έγιναν στον τομέα της υγείας μετά την πανδημία, με σκοπό τον εκσυγχρονισμό και τη βελτίωση της λειτουργικότητας του συστήματος. Μεταξύ των αλλαγών, σημείωσε ότι δόθηκε η δυνατότητα στους γιατρούς του ΕΣΥ να ασκούν ιδιωτικό έργο και να παρέχουν υπηρεσίες εντός δημόσιων νοσοκομείων.
Στον τομέα της ψυχικής υγείας, ο κ. Βαρτζόπουλος παρουσίασε τις βασικές μεταρρυθμίσεις που περιλαμβάνουν τη δημιουργία Εθνικού Δικτύου Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας, το οποίο θα διαρθρώνεται σε επτά περιφερειακά δίκτυα, με στόχο τη διασφάλιση της συνέχειας στη φροντίδα των ασθενών.
Αναφερόμενος στις υπηρεσίες για τις εξαρτήσεις, υπογράμμισε την ενοποίησή τους σε έναν ενιαίο φορέα και την ίδρυση Εθνικού Παρατηρητηρίου Ψυχοθεραπείας, για την εποπτεία και την πιστοποίηση επαγγελματιών στον τομέα της ψυχικής υγείας.
![]()

