Σύλληψη αλλοδαπού για μέθη και υπερβολική ταχύτητα στην περιφερειακή οδό

Σύλληψη αλλοδαπού για μέθη και υπερβολική ταχύτητα στην περιφερειακή οδό

Στη σύλληψη ενός 42χρονου αλλοδαπού ουκρανικής υπηκοότητας προχώρησαν οι αρχές το βράδυ του Σαββάτου στην περιφερειακή οδό, καθώς οδηγούσε υπό την επήρεια αλκοόλ και παραβίαζε το όριο ταχύτητας.

Ο οδηγός εντοπίστηκε να κινείται με 149 χλμ την ώρα, υπερβαίνοντας κατά πολύ το επιτρεπόμενο όριο των 60 χλμ/ώρα, όπως καταγράφηκε από το ειδικό μηχάνημα ραντάρ της τροχαίας.

Μετά τη σύλληψή του, υποβλήθηκε σε αλκοοτεστ, το οποίο έδειξε ότι βρισκόταν σε κατάσταση μέθης, με επίπεδα αλκοόλ πάνω από τα επιτρεπόμενα όρια. Σήμερα θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα.

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ

Loading

Play