Μεγάλη ημέρα για τον Δήμο Βόρειας Κυνουρίας: Εγκρίθηκε νέο Δημαρχείο

Μεγάλη ημέρα για τον Δήμο Βόρειας Κυνουρίας: Εγκρίθηκε νέο Δημαρχείο

Σημαντική ημέρα για τον Δήμο Βόρειας Κυνουρίας, καθώς εγκρίθηκε η ένταξη του έργου ανέγερσης νέου δημαρχείου στο πρόγραμμα Αντώνης Τρίτσης, με συνολική χρηματοδότηση 4.579.763,00€.

Η προτεινόμενη πράξη περιλαμβάνει την κατασκευή ενός σύγχρονου κτιρίου, το οποίο θα συμβάλει στην εξοικονόμηση πόρων από τα μισθώματα και θα επιτρέψει τη συστέγαση όλων των υπηρεσιών, διευκολύνοντας έτσι το διοικητικό έργο και βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση των πολιτών.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Δήμου, το νέο κτίριο θα πληροί τις απαιτήσεις προσβασιμότητας για τα ΑΜΕΑ και θα συμμορφώνεται με τον Κανονισμό Ενεργειακής Απόδοσης Κτιρίων (ΚΕΝΑΚ), μειώνοντας σημαντικά το ενεργειακό κόστος σε σύγκριση με τα υφιστάμενα κτίρια.

Επιπλέον, το νέο Δημαρχείο θα πληροί τις προδιαγραφές του κτιριολογικού προγράμματος που έχει εγκριθεί, σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ (ΦΕΚ 2146/Β/26-09-2011).

Ο Δήμαρχος Βόρειας Κυνουρίας, Γιώργος Καμπύλης, δήλωσε: Με την ανέγερση του Δημαρχείου εξοικονομούμε πόρους και οργανώνουμε τον Δήμο μας, κάνοντάς τον πιο παραγωγικό και αποτελεσματικό. Ο Δήμος μας πλέον αποκτά το σπίτι του!

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play