Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων είναι υποδομή εθνικής ασφάλειας και πρέπει να αντιμετωπιστεί ως τέτοια, δήλωσε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκος Πιερρακάκης, κατά την ομιλία του στην ετήσια γενική συνέλευση του Συνδέσμου Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ). Το θέμα της συνέλευσης ήταν «Βιομηχανία τροφίμων και ποτών: Ανθεκτικότητα και παραγωγικότητα σε ένα περιβάλλον παγκόσμιας αβεβαιότητας».
Ο υπουργός επισήμανε τη σημασία του κλάδου, ο οποίος αποτυπώνεται στον τζίρο, τις εξαγωγές και τον αριθμό των εργαζομένων. Τόνισε ότι η προσέλκυση και η διατήρηση ταλέντου απαιτεί αλλαγές, όπως η σύνδεση της εκπαίδευσης με τις ανάγκες της παραγωγής και η αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού που διαθέτει η χώρα.
Επιπλέον, ανέφερε ότι η βιομηχανία τροφίμων είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον πρωτογενή τομέα, γι’ αυτό η κυβέρνηση οφείλει να στηρίξει την ελληνική γεωργία και κτηνοτροφία. Η ποιότητα και η ταυτότητα των ελληνικών προϊόντων προέρχονται από έναν ισχυρό πρωτογενή τομέα, που θα ενισχύσει τη δυναμική των ελληνικών τροφίμων στο μέλλον.
«Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων μπορεί να αποτελέσει πυλώνα της Ευρωπαϊκής Επισιτιστικής Επάρκειας», τόνισε ο υπουργός, υπογραμμίζοντας ότι η χώρα έχει ανακτήσει την επενδυτική βαθμίδα και διατηρεί ρυθμούς ανάπτυξης διπλάσιους από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.
![]()

