Με θετικά αποτελέσματα ολοκληρώθηκε η τρίτη αξιολόγηση του ελληνικού Pledge για το 2024. Η πρωτοβουλία αποτελεί ένα κοινό πλαίσιο εθελοντικών δράσεων και δεσμεύσεων των επιχειρήσεων του κλάδου, προκειμένου να βελτιωθεί ο τρόπος προβολής τροφίμων και ποτών προς παιδιά κάτω των 13 ετών, συμβάλλοντας στην αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας και των μη μεταδιδόμενων νοσημάτων. Στη χώρα μας, υλοποιείται σταθερά τα τρία τελευταία χρόνια από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ), με τη στήριξη του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ). Τα αποτελέσματα επιβεβαιώνουν τη συνέπεια των επιχειρήσεων του κλάδου. Συγκεκριμένα, η φετινή αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Media Risk και το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, ανέδειξε για το 2024 υψηλά ποσοστά συμμόρφωσης των επιχειρήσεων, τα οποία αντιστοιχούν σε 98% στην τηλεόραση, 100% στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και 100% σε influencers και εταιρικά websites. Η ισχυρή ανταπόκριση αναδεικνύει την αυτοδέσμευση των επιχειρήσεων για την υπεύθυνη προώθηση και διαφήμιση των προϊόντων τους. Με τη συμμετοχή 20 κορυφαίων εταιρειών του κλάδου, το ελληνικό Pledge συμβάλλει ουσιαστικά στη διαμόρφωση και τη συνεχή βελτίωση των πρακτικών εμπορικής επικοινωνίας, τοποθετώντας σταθερά τον καταναλωτή στο επίκεντρο. Εντάσσεται στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας EUPledge και αποτελεί έναν σύγχρονο Κώδικα Αυτοδέσμευσης που εναρμονίζεται πλήρως με τις προτεραιότητες και τις εξελίξεις σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Η υλοποίησή του συνδέεται με τη σταθερή προσπάθεια του ΣΕΒΤ για την υιοθέτηση υπεύθυνων και σύγχρονων πρακτικών στον κλάδο. «Η προώθηση της ισορροπημένης διατροφής και η ευαισθητοποίηση από μικρή ηλικία αποτελούν σταθερή προτεραιότητα για τον ΣΕΒΤ. Το ελληνικό Pledge αποτελεί έναν Κώδικα Αυτοδέσμευσης για υπεύθυνες πρακτικές εμπορικής επικοινωνίας και προβολής προϊόντων. Η υψηλή συμμόρφωση που καταγράφεται στην τρίτη αξιολόγηση επιβεβαιώνει τη σταθερή προσήλωση των συμμετεχόντων και τη συμβολή τους στην καλλιέργεια ισορροπημένων συνηθειών, με σεβασμό στα παιδιά και τις σύγχρονες ανάγκες» δήλωσε ο Γρηγόρης Αντωνιάδης, αντιπρόεδρος του ΣΕΒΤ.