Η Υπηρεσία ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας απέσπασε το χάλκινο βραβείο στην κατηγορία Tourist Board Partner of the Year 2025 κατά τη διάρκεια των ετήσιων βραβεύσεων της Ένωσης Ανεξάρτητων Tour Operators AITO στη Μεγάλη Βρετανία.
Η ανακοίνωση αναφέρει ότι οι νικητές προέκυψαν από ψηφοφορία των μελών της AITO, με την τελετή απονομής να διεξάγεται στο Λονδίνο στις 17 Μαρτίου 2026, παρουσία 250 εκπροσώπων της Ένωσης, στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 50 χρόνια από την ίδρυση της AITO.
Η προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ, Ελένη Σκαρβέλη, παρέλαβε το βραβείο και τόνισε: «Πρόκειται για μια ιδιαίτερα τιμητική διάκριση για τον ΕΟΤ στο Λονδίνο και για ουσιαστική αναγνώριση από τη βρετανική τουριστική αγορά». Υπογράμμισε τη σημασία της συνεργασίας με την AITO για την προβολή της εναλλακτικής Ελλάδας και λιγότερων γνωστών προορισμών.
Αυτή είναι η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που η Υπηρεσία ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας διακρίνεται στα βραβεία της AITO, κάτι που επιβεβαιώνει την εξαιρετική συνεργασία και την υποστήριξη του έργου της στα θέματα βιωσιμότητας. Στη φετινή ψηφοφορία, το χρυσό βραβείο απονεμήθηκε στον Ισπανικό Οργανισμό Τουρισμού Turespaña, ενώ το αργυρό κέρδισε ο Οργανισμός Τουρισμού του Γιβραλτάρ.
![]()

