Πελοπόννησος: Ο τόπος που προσκαλεί τους ταξιδιώτες να εξερευνήσουν τα μονοπάτια της ιστορίας και της φύσης

Πελοπόννησος: Ο τόπος που προσκαλεί τους ταξιδιώτες να εξερευνήσουν τα μονοπάτια της ιστορίας και της φύσης

Στο πλαίσιο της World Travel Market, της μεγαλύτερης διεθνούς έκθεσης τουρισμού που πραγματοποιήθηκε φέτος στο Λονδίνο, η Πελοπόννησος έκλεψε τις εντυπώσεις παρουσιάζοντας ένα φιλόδοξο σχέδιο εξωστρέφειας που φέρνει τη βιωσιμότητα και την αυθεντικότητα στο προσκήνιο: ένα εκτεταμένο δίκτυο μονοπατιών που αναδεικνύει τον τόπο, την ιστορία και τον άνθρωπο.

Στην καρδιά αυτής της πρωτοβουλίας βρίσκεται η υπογραφή ενός Μνημονίου Συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Περιφέρειας Πελοποννήσου, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) και της Adventure Travel Trade Association (ATTA), του μεγαλύτερου παγκόσμιου οργανισμού επαγγελματιών του βιώσιμου και ενεργού τουρισμού. Στόχος είναι να γνωρίσει ο κόσμος την Πελοπόννησο περπατώντας, βιώνοντας την περιπέτεια όχι ως πρόκληση, αλλά ως προσιτή εμπειρία σύνδεσης με τη φύση και τον πολιτισμό.

«Δεν φτιάχνουμε απλώς μονοπάτια. Κάνουμε ολοκληρωμένη προϊοντική ανάπτυξη», τόνισε ο Θάνος Μιχελόγγονας, Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και εξήγησε πώς το έργο αυτό είναι ο πυρήνας μιας ευρύτερης στρατηγικής για την Πελοπόννησο, που εγκαταλείπει τις αποσπασματικές ενέργειες και προχωρά σε οριζόντια, δικτυακή ανάπτυξη. «Δημιουργούμε ενιαίο δίκτυο μονοπατιών, ψηφιακών μουσείων, ποδηλατικών διαδρομών κ.ά. σε όλη την Πελοπόννησο. Έτσι αντιμετωπίζουμε τον κατακερματισμό και ενισχύουμε τη συνεργασία και την περιφερειακή συνείδηση», επεσήμανε.

Ο ίδιος τόνισε ότι η συνεργασία με τον ΕΟΤ και το ATTA ενισχύει το έργο με διεθνή διάσταση. «Το 2026, την Άνοιξη, η Πελοπόννησος θα φιλοξενήσει το Adventure Week, ένα διεθνές event του ATTA και ταυτόχρονα θα γίνει το λανσάρισμα του Trail Network. Θα φέρουμε στην Πελοπόννησο την παγκόσμια κοινότητα του adventure τουρισμού και συγκεκριμένα τους tour operators και τα media, για να δει τι έχουμε δημιουργήσει», πρόσθεσε.

Η κ. Γκατσέρα υπογράμμισε ότι η διεθνής αγορά, ιδιαίτερα εκτός Ευρώπης, χρειάζεται να γνωρίσει μια νέα εικόνα της Ελλάδας: όχι μόνο ως προορισμό ήλιου και θάλασσας, αλλά ως τόπο γαστρονομίας, ιστορίας και υπαίθριων εμπειριών.

Ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος, σύμφωνα με τον Ανδρέα Φιορεντίνο, Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ, αποσκοπεί στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. «Σκοπός του υπουργείου Τουρισμού είναι να προχωράμε προς αυτήν την κατεύθυνση με ουσιαστικές δράσεις» επεσήμανε.

Η Πελοπόννησος, από το Menalon Trail της Αρκαδίας μέχρι το Ευρωπαϊκό Μονοπάτι Ε4, προσφέρει στους ταξιδιώτες χιλιάδες χιλιόμετρα ιστορίας, φύσης και αυθεντικότητας, αφηγούμενη την ιστορία της με νέο βλέμμα και σεβασμό στο παρελθόν και το μέλλον.

Loading

Play