«Καλή Ανάσταση σε όλους, με μια μικρή, αλλά σημαντική υπενθύμιση!», ξεκίνησε την ανάρτησή του ο δήμαρχος Αθηναίων.
Αναλυτικά η ανάρτηση του Χάρη Δούκα:
«Καλή Ανάσταση σε όλους, με μια μικρή, αλλά σημαντική υπενθύμιση!
«Οι τετράποδοι φίλοι μας και πολλοί συνάνθρωποί μας φοβούνται τους δυνατούς ήχους.
Ας αποφύγουμε τα βεγγαλικά και τις κροτίδες το βράδυ της Ανάστασης, όπως ήδη κάναμε δύο συνεχόμενες Πρωτοχρονιές στην Αθήνα.
Καλό Πάσχα!»
![]()

