Βαρτζόπουλος από το Γ.Ν. «Αγία Βαρβάρα»: Στόχος η ανάπτυξη παιδοψυχιατρικών υπηρεσιών σε όλη τη χώρα

Βαρτζόπουλος από το Γ.Ν. «Αγία Βαρβάρα»: Στόχος η ανάπτυξη παιδοψυχιατρικών υπηρεσιών σε όλη τη χώρα

Ο υφυπουργός Υγείας, Δημήτρης Βαρτζόπουλος, παρευρέθηκε στην εκδήλωση της Ψυχιατρικής Κλινικής Εφήβων στο Γενικό Νοσοκομείο Δυτικής Αττικής «Αγία Βαρβάρα».

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά σε ανάρτησή του:

“Η νέα αυτή δομή, αποτέλεσμα της ευγενούς δωρεάς του Ιδρύματος «Αντώνιος και Ιωάννης Αγγελικούσης», εντάσσεται οργανικά στο Περιφερειακό Δίκτυο Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας της 2ης ΥΠΕ Πειραιώς και Αιγαίου.

Η κλινική θα λειτουργεί υπό την επιστημονική εποπτεία της Β’Πανεπιστημιακής Ψυχιατρικής Κλινικής του ΕΚΠΑ διασφαλίζοντας υπηρεσίες υψηλού ακαδημαϊκού επιπέδου.
Ως Υπουργείο Υγείας, βρισκόμαστε ήδη στην τελική φάση της πρόσληψης και εκπαίδευσης του μόνιμου προσωπικού, δημιουργώντας έτσι ακόμη μια ειδική μονάδα εφήβων, καλύπτοντας ένα κενό δεκαετιών.

Στόχος μας, η ανάπτυξη παιδοψυχιατρικών υπηρεσιών, που θα καλύπτουν τις ανάγκες όλου του πληθυσμού, σε όλη τη χώρα”.

Loading

Play