Ακρόαση Δεμίρη: Κεκλεισμένων των θυρών η διαδικασία για τις υποκλοπές στη Βουλή

Ακρόαση Δεμίρη: Κεκλεισμένων των θυρών η διαδικασία για τις υποκλοπές στη Βουλή

Η προγραμματισμένη ακρόαση του διοικητή της ΕΥΠ, Θεμιστοκλή Δεμίρη, ολοκληρώθηκε στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας, διεξάγοντας τη διαδικασία κεκλεισμένων των θυρών, όπως επιβάλλει ο κανονισμός της Βουλής στο άρθρο 43 Α.

Ο κ. Δεμίρης κλήθηκε στην Επιτροπή μετά από αιτήματα των κομμάτων της αντιπολίτευσης και η συνεδρίαση διήρκησε σχεδόν πέντε ώρες, με την παρουσία του υπουργού Επικρατείας, Άρη Σκέρτσου.

Στην Επιτροπή συμμετείχε και ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Νίκος Ανδρουλάκης, ο οποίος ζήτησε ενημέρωση για τους λόγους παρακολούθησής του και άσκησε κριτική για την μη συμμόρφωση της ΕΥΠ με απόφαση του ΣτΕ.

Βουλευτές του ΚΚΕ, Νίκος Καραθανασόπουλος και Μανώλης Συντυχάκης, καταγγέλλουν τη διαδικασία, αναφέροντας ότι η κυβερνητική πλειοψηφία αξιοποίησε μεθοδεύσεις για να συγκαλύψει την υπόθεση των υποκλοπών και την κυβερνητική ευθύνη. Οι απαντήσεις του διοικητή χαρακτηρίζονται από αοριστολογία, ενώ καταδικάζουν την άρνηση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου να παραστεί στην Επιτροπή.

Loading

Play