Σημαντική συνεργασία για την άρδευση του κωπαϊδικού πεδίου από ΥΠΕΝ και ΕΥΔΑΠ

Σημαντική συνεργασία για την άρδευση του κωπαϊδικού πεδίου από ΥΠΕΝ και ΕΥΔΑΠ

Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρος Παπασταύρου, επισκέφθηκε σήμερα τη λίμνη Υλίκη, όπου παρουσίασε τα έργα που διασφαλίζουν την άρδευση του κωπαϊδικού πεδίου. Στη συνάντηση συμμετείχαν ο περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Φάνης Σπανός, οι βουλευτές και οι δήμαρχοι της περιοχής, καθώς και εκπρόσωποι της ΕΥΔΑΠ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΕΝ, μετά από αίτημα της Περιφέρειας και των τοπικών αγροτικών φορέων, υλοποιήθηκαν γρήγορα κρίσιμες παρεμβάσεις για την άρδευση. Αυτές περιλαμβάνουν τη μεταφορά πλωτού αντλιοστασίου της ΕΥΔΑΠ και την κατασκευή αναγκαίων υποδομών για τη μεταφορά του νερού στο αρδευτικό δίκτυο.

Το έργο λειτουργεί κανονικά και έχει αποδώσει θετικά αποτελέσματα, εξασφαλίζοντας την ομαλή εξέλιξη της αρδευτικής περιόδου. Ο κ. Παπασταύρου τόνισε τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ Πολιτείας, Περιφέρειας και ΕΥΔΑΠ για την επίλυση του προβλήματος της άρδευσης, το οποίο επιδεινώθηκε από την κλιματική αλλαγή.

Ο περιφερειάρχης Σπανός υπογράμμισε τη δέσμευση της Πολιτείας να στηρίξει τον πρωτογενή τομέα και την ανάγκη για διαρκή συνεργασία με τους αγρότες. Ο πρόεδρος της ΕΥΔΑΠ, Γεώργιος Στεργίου, επισήμανε την εμπειρία της ΕΥΔΑΠ στη διαχείριση των υδατικών πόρων και την ανάγκη για αποδοτική διαχείριση υπό τις συνθήκες της κλιματικής κρίσης.

Loading

Play