Ευρωμπάσκετ γυναικών 2025: Ρεκόρ και εντυπωσιακές επιδόσεις

Ευρωμπάσκετ γυναικών 2025: Ρεκόρ και εντυπωσιακές επιδόσεις

Το Ευρωμπάσκετ γυναικών ολοκληρώθηκε στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας στις 29 Ιουνίου, με το Βέλγιο να κατακτά το χρυσό μετάλλιο μετά από έναν συγκλονιστικό τελικό με την Ισπανία. Σε αυτό το Ευρωμπάσκετ γυναικών καταρρίφθηκαν πολλά ρεκόρ, όπως αυτό της παρουσίας των φιλάθλων στις εξέδρες.

Τα ρεκόρ που σημειώθηκαν στο Ευρωμπάσκετ γυναικών 2025 στο ΣΕΦ είναι τα εξής:

Η Εύα Μέσεμαν έγινε η πρώτη παίκτρια που αναδείχθηκε σε διαδοχικές διοργανώσεις MVP του Ευρωμπάσκετ, οδηγώντας τις Belgian Cats στην κατάκτηση του τροπαίου ισάριθμες φορές.

Το Βέλγιο μπήκε στην ελίτ του μπάσκετ γυναικών εθνικών ομάδων, καθώς έγινε μόλις η 3η ομάδα στην ιστορία που κατέκτησε δυο φορές σερί το τρόπαιο.

Η παρουσία του κόσμου στις εξέδρες κατέρριψε κάθε προηγούμενο ρεκόρ στον 21ο αιώνα ξεκινώντας με την υψηλότερη προσέλευση σε έναν αγώνα, καθώς 10.503 θεατές γέμισαν το εμβληματικό Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας στον Πειραιά στον αγώνα της Ελλάδας με την Τουρκία.

Στο μεταξύ, 8.860 θεατές βρέθηκαν στον αγώνα μεταξύ Ελλάδας και Γαλλίας σημειώνοντας τη δεύτερη υψηλότερη προσέλευση σε έναν αγώνα στον 21ο αιώνα.

Ο μεγάλος τελικός μεταξύ Βελγίου και Γαλλίας προσέλκυσε το μεγαλύτερο πλήθος σε τελικό κατά τη διάρκεια του 21ου αιώνα, με 7.827 θεατές.

Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν το γεγονός ότι το φετινό Ευρωμπάσκετ είχε επίσης κατά μέσο όρο την υψηλότερη προσέλευση από τις αρχές του αιώνα, με 2.579 θεατές.

Οι συνολικές προβολές βίντεο στα επίσημα κανάλια της διοργάνωσης, για το τουρνουά και τους Προκριματικούς συνολικά, εκτοξεύτηκαν στα 210 εκατομμύρια τη στιγμή που η διοργάνωση του 2023 είχε 43 εκατομμύρια προβολές.

Η αλληλεπίδραση του κοινού με το περιεχόμενο που αναρτήθηκε αυξήθηκε στα 15 εκατομμύρια από 7 εκατομμύρια του 2023, ενώ οι εμφανίσεις υπερδιπλασιάστηκαν (968 εκατομμύρια φέτος και 415 το 2023).

Οι επίσημες πλατφόρμες του Ευρωμπάσκετ γυναικών κέρδισαν πάνω από 85.000 νέους ακολούθους.

Το επίσημο site της διοργάνωσης κατέγραψε 1,4 εκατομμύρια επισκέψεις, από 1,1 εκατομμύριο δύο χρόνια νωρίτερα, ενώ οι προβολές σελίδας αυξήθηκαν κατά 88%, και έφτασαν στα 6,2 εκατομμύρια προβολές.

Loading

Play