Μια μοναδική καλλιτεχνική παράσταση με τίτλο «Καφέ Αμάν της Πόλης και της Σμύρνης» θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 30 Ιουνίου 2026, στο Θέατρο Κήπου, στις 9 μ.μ., από τον Σύλλογο Καρκινοπαθών Μακεδονίας – Θράκης, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Επιζώντων από τον Καρκίνο.
Η εκδήλωση εντάσσεται στο πλαίσιο του Φεστιβάλ «Καλοκαίρι στον Κήπο 2026» του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Τα Καφέ Αμάν, που προέρχονται από την Ανατολή, κυρίως από τη Σμύρνη και την Πόλη, αποτελούσαν ένα είδος λαϊκού καφενείου της προπολεμικής Ελλάδας, όπου τραγουδιστές αυτοσχεδίαζαν με στίχους σε διάλογο, πάντα σε ελεύθερο ρυθμό.
Η παράσταση αποτυπώνει την παράδοση του Καφέ Αμάν, με τη Γλυκερία να είναι η κεντρική ερμηνεύτρια, πλαισιωμένη από σολίστες και χορευτικά συγκροτήματα, ενώ θα παρουσιαστούν και βίντεο με σπάνιο υλικό.
![]()

