Με 305 νέους σταθμούς και 3.000 συστήματα παρακολούθησης, το Εθνικό Δίκτυο Τηλεϊατρικής (ΕΔΙΤ) προχωρά σε σημαντική επέκταση, όπως ανακοινώθηκε σε ενημερωτική ημερίδα στη Θεσσαλονίκη. Το έργο, που υλοποιείται από το Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης της Ευρωπαϊκής Ένωσης και αναλαμβάνεται από την ένωση εταιρειών NOVA – SPACE HELLAS.
Στην ημερίδα παρουσιάστηκε η πρόοδος του έργου στις Υγειονομικές Περιφέρειες 3, 4 και 7, όπου έχουν αναπτυχθεί 121 Σταθμοί Τηλεϊατρικής Ιατρού-Ασθενούς και 12 Σταθμοί Ιατρού-Συμβούλου. Η τηλεϊατρική μειώνει την ταλαιπωρία από άσκοπες μετακινήσεις ασθενών, αποσυμφορώντας τα δημόσια νοσοκομεία και ενισχύοντας την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Η Γενική Γραμματέας Δημόσιας Υγείας, Χριστίνα – Μαρία Κράββαρη, τόνισε ότι η τηλεϊατρική είναι ήδη ένα ενεργό εργαλείο του ΕΣΥ, βελτιώνοντας την πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας και μειώνοντας τις ανισότητες στην υγειονομική φροντίδα.
Ο εκπρόσωπος της Κοινωνίας της Πληροφορίας Μ.Α.Ε., Κυριάκος Κάσσης, δήλωσε ότι το ΕΔΙΤ αποτελεί κορυφαίο στοίχημα ψηφιακού εκσυγχρονισμού, ενώ ο Αυγουστίνος Κονδύλης από τη NOVA επισήμανε την αξιοποίηση της τεχνολογίας για την προσβασιμότητα και την ποιότητα των υπηρεσιών υγείας.
Ο Αθανάσιος Μπαμπάκης από τη Space Hellas υπογράμμισε ότι το ΕΔΙΤ είναι μια κρίσιμη εθνική υποδομή που αναβαθμίζει την παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών υγείας και φέρνει την τεχνολογία πιο κοντά στον πολίτη.
![]()

