Εισαγγελική έρευνα θα ξεκινήσει για τον θάνατο 20χρονου ανεμβολίαστου στη Θεσσαλονίκη, καθώς υπάρχουν καταγγελίες πως οι γονείς του δεν τον μετέφεραν αμέσως στο νοσοκομείο του παρά τις εισηγήσεις των γιατρών
Ο νεαρός εντέλει κατέληξε από επιπλοκές της πανδημίας και ενώ νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Παπανικολάου». Οι γονείς διαψεύδουν τον ισχυρισμό αυτό, ενώ συνολικά η οικογένεια του δεν έχει κάνει το εμβόλιο.
Οι θεράποντες γιατροί δήλωσαν πως 20χρονος είχε ήπια υποκείμενα νοσήματα. Η κατάστασή του επιδεινώθηκε ραγδαία τις τελευταίες μέρες, εμφάνισε θρομβώσεις, στη συνέχεια πνευμονική εμβολή, έμφραγμα του μυοκαρδίου και εντέλει έφυγε από την ζωή.
Όταν νόσησε παρέμενε στο σπίτι αλλά οι γονείς του δεν ζήτησαν άμεσα ιατρική βοήθεια παρά μόνο όταν η κατάσταση είχε χειροτερεύσει αισθητά. Μολύνθηκε αρχές Σεπτεμβρίου και στις 16 Σεπτεμβρίου μεταφέρθηκε για νοσηλεία στο νοσοκομείο.
Πριν 8 ημέρες εισήχθη στην ΜΕΘ και διασωληνώθηκε. Ήταν υπέρβαρος και έπασχε από άσθμα.
Δείτε επίσης: Θεσσαλονίκη: Ομολογία-σοκ για την 14χρονη με κορονοϊό που νοσηλεύτηκε με εισαγγελική παρέμβαση
- Σοκαριστική υπόθεση εκβιασμού: 370.000 ευρώ από 13χρονο στον Βόλο
- Δυσφορία Βρετανών: Τα δύο τρίτα θεωρούν αρνητικό το Brexit για τη χώρα
- Ποινές στον ΕΦΚΑ: Πόσο κοστίζουν οι αχρεωστήτως καταβληθείσες συντάξεις
- Δραματική ισοπαλία (0-0) για Βέλγιο και Ιράν στο Λος Άντζελες
- Γιορτή σήμερα 22 Ιουνίου: Ποιοι γιορτάζουν και τι τιμά η Εκκλησία
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr
![]()

