Υβριδικά αυτοκίνητα: Η νέα προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών

Υβριδικά αυτοκίνητα: Η νέα προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών

Τα υβριδικά μοντέλα επικράτησαν στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών τον Απρίλιο, με αύξηση πωλήσεων 14,3% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Αυτή η τεχνολογία αποτελεί την απάντηση των αυτοκινητοβιομηχανιών στην προσπάθεια μείωσης των εκπομπών ρύπων, αλλά και στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.

Το συνολικό μερίδιο των υβριδικών μοντέλων το πρώτο τετράμηνο του έτους ήταν 12,1%, ενώ το αντίστοιχο μερίδιο στην Ευρωπαϊκή Ένωση ανήλθε στο 35,5%. Στην Ελλάδα, σχεδόν ένα στα δύο αυτοκίνητα διέθετε υβριδική τεχνολογία τον Απρίλιο. Αντίθετα, τα plug-in υβριδικά μοντέλα σημείωσαν οριακή πτώση 0,2%, καταλαμβάνοντας το 5,6% του συνολικού όγκου πωλήσεων. Αυτή η κατηγορία μπορεί να δώσει πολλές λύσεις για ηλεκτρική μετακίνηση μέσα στις πόλεις. Σε περίπτωση συχνής φόρτισης, είτε στο σπίτι είτε σε ταχυφορτιστές, μπορούν να λειτουργήσουν και ως ηλεκτρικά αυτοκίνητα, χωρίς τον φόβο της αυτονομίας.

Από την άλλη, στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παρατηρήθηκε στασιμότητα στις πωλήσεις (-0,2%). Αν και το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» τυπικά ισχύει, υπάρχει προβληματισμός για το μέλλον, καθώς οι κατασκευάστριες εταιρείες έχουν βγάλει στην παραγωγή ηλεκτρικά αυτοκίνητα με καλές επιδόσεις και αυτονομία.

Τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα οχήματα σημείωσαν μείωση πωλήσεων, με τα βενζινοκίνητα να χάνουν -9,9% και τα πετρελαιοκίνητα -5,7%. Τα βενζινοκίνητα οχήματα κατέχουν ποσοστό 35,2% τον Απρίλιο. Αντίστοιχα, τα αυτοκίνητα διπλού καυσίμου κατέγραψαν αύξηση πωλήσεων 1,7%, με το συνολικό μερίδιο να βρίσκεται στο 3,3%.

Η κατηγορία που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον των Ελλήνων είναι η Β κατηγορία, με ποσοστό πωλήσεων 56,1%, ενώ τα SUV αυτής της κατηγορίας κατέχουν το 34,7%. Ακολουθεί η C κατηγορία με 22,1% (SUV 14,9%), ενώ η Α κατηγορία βρίσκει τον εαυτό της με 13,1% και τα SUV να κατέχουν το 2,5%.

Loading

Play