Ανακαλύψτε πώς η γενιά Z προγραμματίζει και διαχειρίζεται τις ταξιδιωτικές της εμπειρίες. Διαφορετικές γενιές προσεγγίζουν τις διακοπές με μοναδικούς τρόπους, με τη νεότερη γενιά, τη γενιά Z, να διακρίνεται ιδιαίτερα. Σε αντίθεση με τους προηγούμενους ταξιδιώτες, οι νέοι δίνουν έμφαση σε μοναδικές εμπειρίες και υιοθετούν μια διαφορετική στάση απέναντι στα ταξίδια. Το Travel Perk έχει συγκεντρώσει πάνω από 30 στατιστικά στοιχεία που αποτυπώνουν τις προτιμήσεις της γενιάς Z.
Η Gen Z αποτελεί σημαντικό παράγοντα για τις ταξιδιωτικές εταιρείες, καθώς αναδεικνύεται σε ένα βασικό τμήμα της αγοράς. Αυτή η γενιά ταξιδεύει συχνά, με μέσο όρο τριών ταξιδιών αναψυχής το χρόνο. Σημαντικά στοιχεία δείχνουν ότι το 63% των καταναλωτών της Gen Z έχει πραγματοποιήσει ταξιδιωτικές αγορές τους τελευταίους 12 μήνες, με τους εργαζόμενους της γενιάς αυτής να είναι κορυφαίοι επαγγελματίες ταξιδιώτες.
Οι ταξιδιώτες της Gen Z προτιμούν τα απευθείας διαδικτυακά κανάλια για κρατήσεις πτήσεων, ενώ το 76% ενδιαφέρεται περισσότερο για ταξίδια απ’ ό,τι στο παρελθόν. Με κίνητρα όπως η εμβάθυνση στις τοπικές κουλτούρες και η αναζήτηση φιλικών προς το περιβάλλον επιλογών, η γενιά Z διαμορφώνει ένα νέο πρότυπο στον τρόπο που σχεδιάζει τα ταξίδια της.
Με τις προτιμήσεις της να εστιάζουν στη βιωσιμότητα και την αξία, το 73% εξετάζει διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία με βιώσιμες προσφορές, και το 56% προτιμά οικολογικά καταλύματα. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι αποφάσεις αυτής της γενιάς επηρεάζονται από την συνείδηση για το περιβάλλον.
Οι συγκρίσεις μεταξύ της γενιάς Z και των Millennials αποκαλύπτουν ότι οι δύο γενιές αναδιαμορφώνουν τα ταξίδια, εστιάζοντας στην ευεξία και τη διασκέδαση, με το 71% τους να επιθυμεί να απολαύσει ταξίδια που προσφέρουν προσωπική ευημερία.
Πηγή περιεχομένου: in.gr