Σε μια σημαντική εξέλιξη, το Ελληνικό Κτηματολόγιο μεταμορφώνεται από σύμβολο των διοικητικών παθογενειών σε υπόδειγμα ψηφιακού μετασχηματισμού, όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο Ωδείο Αθηνών, παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.
Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Κωστής Χατζηδάκης, μαζί με άλλους υπουργούς, παρουσίασαν την πρόοδο ενός έργου που παρέμενε ανολοκλήρωτο για δεκαετίες, εστιάζοντας στην ψηφιοποίηση και τη δημιουργία ενός ενιαίου πλαισίου διαχείρισης της ακίνητης περιουσίας. Το Κτηματολόγιο εισέρχεται σε φάση ολοκλήρωσης και παραγωγικής λειτουργίας, με στόχο την ενίσχυση της νομικής ασφάλειας και την αποτελεσματική αξιοποίηση της δημόσιας και ιδιωτικής περιουσίας έως το 2026.
Ο Κωστής Χατζηδάκης, σε ομιλία του, τόνισε τη σημασία της προόδου του Κτηματολογίου, χαρακτηρίζοντας την ως «δικαίωση» μιας μακρόχρονης προσπάθειας που αντιμετώπισε πολλές προκλήσεις. Σημείωσε ότι το έργο, που για χρόνια θεωρούνταν αποτυχία, τώρα προχωρά με ταχείς ρυθμούς.
Η γενική διευθύντρια του Ελληνικού Κτηματολογίου, Ολυμπία Μαρκέλλου, τόνισε την πρόοδο της ψηφιοποίησης και την αναδιοργάνωση του φορέα, με στόχο την ολοκλήρωση του έργου μέχρι το 2026, προσφέροντας διαφάνεια και ασφάλεια στους πολίτες.
![]()

