Η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, ανακοίνωσε δύο νέα προγράμματα ενίσχυσης της απασχόλησης που στοχεύουν σε ευάλωτες ομάδες, κατά τη διάρκεια συνέντευξής της στον τηλεοπτικό σταθμό MEGA.
Το πρώτο πρόγραμμα απευθύνεται σε άτομα άνω των 55 ετών που αναζητούν εργασία. «Ερχόμαστε εμείς, ως υπουργείο Εργασίας και επιδοτούμε την απασχόληση για συμπολίτες μας 55 ετών και άνω που βρίσκονται στην ανεργία», δήλωσε η κ. Κεραμέως, προσθέτοντας ότι το πρόγραμμα έχει ωφελήσει μέχρι σήμερα πάνω από 30.000 άτομα και αναμένεται να επεκταθεί.
Το δεύτερο πρόγραμμα αφορά συμπολίτες με αναπηρία, προσφέροντάς τους ευκαιρίες εργασίας σε δήμους και περιφέρειες. «Πολλοί από αυτούς έχουν εμπειρία, απλά δυσκολεύονται να διεισδύσουν στην αγορά εργασίας», τόνισε η υπουργός.
Επιπλέον, η κ. Κεραμέως αναφέρθηκε στο νομοσχέδιο για την ίση αμοιβή ανδρών και γυναικών, τονίζοντας ότι «η αμοιβή σου θα πρέπει να καθορίζεται από τη δουλειά σου και από την αξία σου». Το νομοσχέδιο προβλέπει ουδέτερες προκηρύξεις και δημοσιοποίηση του εύρους αμοιβής πριν από τη συνέντευξη.
Η υπουργός υπογράμμισε ότι, αν διαπιστωθεί αδικαιολόγητη μισθολογική απόκλιση, οι υπάλληλοι μπορούν να κάνουν καταγγελία, ενώ οι μεγάλες επιχειρήσεις θα υποχρεούνται σε περιοδικές αναφορές σχετικά με τις μισθολογικές δομές.
![]()

