Η Μαρσέιγ, που βρίσκεται στην 7η θέση της Ligue 1, ενδέχεται να βρεθεί σε ακόμη πιο δύσκολη θέση αυτή τη σεζόν. Σύμφωνα με την γαλλική εφημερίδα L’equipe, η ομάδα της Μασσαλίας δεν καταφέρνει να τηρήσει τη συμφωνία διακανονισμού που είχε υπογράψει με την UEFA το 2022.
Τότε, η UEFA είχε επιβάλει στον γαλλικό σύλλογο πρόστιμο 2 εκατομμυρίων ευρώ, εκ των οποίων τα 1,7 εκατομμύρια ευρώ είχαν ανασταλεί. Ωστόσο, η τρέχουσα οικονομική κατάσταση της Μαρσέιγ φαίνεται να επιδεινώνεται, καθιστώντας δύσκολη την εκπλήρωση των υποχρεώσεών της.
Η ομάδα βρίσκεται υπό αυξημένο οικονομικό έλεγχο από την UEFA λόγω προηγούμενων παραβάσεων και κινδυνεύει με περαιτέρω κυρώσεις εάν δεν συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις. Η κατάσταση αυτή προσθέτει ακόμη μεγαλύτερη πίεση στους διοικούντες της Μαρσέιγ, οι οποίοι προσπαθούν να βρουν λύσεις για την αποφυγή νέων ποινών.
![]()

