Στη Γερμανία, το 61,4% των πολιτών έχει εμβολιαστεί πλήρως κατά του κορονοϊού.
Ο ομοσπονδιακός υπουργός Υγείας Γενς Σπαν (CDU), για άλλη μια φορά στέλνει μήνυμα προς τους ανεμβολίαστους πολίτες μέσω twitter.
Συγκεκριμένα γράφει: «Από τον δείκτη θετικότητας και από τις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας διαπιστώνουμε ότι βιώνουμε μια αυξανόμενη πανδημία των μη εμβολιασμένων. Όλοι όσοι μπορούν πρέπει να αναζητήσουν την προστασία τους!».
Σύμφωνα με το RKI, η Βρέμη έχει το υψηλότερο ποσοστό πρώτου εμβολιασμού μεταξύ των ομοσπονδιακών κρατιδίων, (76,0%). Η πόλη-κρατίδιο έχει επίσης το υψηλότερο ποσοστό πλήρως εμβολιασμένων πολιτών (71,4%). Τελευταίο στην κατάταξη των εμβολιασμών βρίσκεται το κρατίδιο της Σαξονίας με 55,6% (πρώτη δόση εμβολίου) και 52,4% (πλήρως εμβολιασμένοι).
Η εκστρατεία εμβολιασμού κατά του Sars-CoV-2 ξεκίνησε στη Γερμανία στα τέλη του περασμένου έτους.
Οι πολίτες μπορούν τώρα να προσπαθήσουν να κλείσουν ραντεβού ανεξάρτητα από τον κατάλογο των προτεραιοτήτων που ίσχυε προηγουμένως.
Δείτε επίσης: Σουηδία: Αίρονται όλοι οι περιορισμοί στα τέλη Σεπτεμβρίου
- Σενεγάλη: Ένα βήμα πριν από τους «32» του Μουντιάλ 2026
- Σοβαρή διαρροή πετρελαίου στο λιμάνι του Πειραιά: Δύο συλλήψεις κατά τη διάρκεια ανεφοδιασμού
- Ελβετία: Αναστολή λειτουργίας του πυρηνικού σταθμού Μπετσνάου λόγω καύσωνα
- Σοκ στη Σκόπελο: 19χρονη καταγγέλλει βιασμό από 28χρονο συνάδελφό της
- Γαστούνη: Πρόστιμο 50.000 ευρώ στην 60χρονη για την παράσυρση σκύλου
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr
![]()

