Αύξηση της πληρότητας στα ξενοδοχεία τον Μάρτιο, υποδεικνύοντας περιορισμό στους μήνες εκτός αιχμής

Αύξηση της πληρότητας στα ξενοδοχεία τον Μάρτιο, υποδεικνύοντας περιορισμό στους μήνες εκτός αιχμής

Η πληρότητα των ξενοδοχείων στην Αθήνα αυξάνεται, αποδεικνύοντας τη δυνατότητα της πόλης να γίνει 12μηνος τουριστικός προορισμός. Με θετική κατεύθυνση ολοκληρώθηκε το πρώτο τρίμηνο του 2025 για τα ξενοδοχεία της Αθήνας, καταγράφοντας μέση πληρότητα 63,5%, σημειώνοντας αύξηση 5,2% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024. Η μέση τιμή δωματίου (ADR) ανήλθε σε 125,00 ευρώ, αυξημένη κατά 7,8% από το πρώτο τρίμηνο του 2024, ενώ το έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) διαμορφώθηκε στα 79,43 ευρώ, με αύξηση 13,5% σε σύγκριση με το περυσινό πρώτο τρίμηνο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑ), ο Μάρτιος κατέχει τον τίτλο του καλύτερου μήνα από τους πρώτους τρεις του 2025, με πληρότητα 71,3%, συγκριτικά με 68% το Μάρτιο του 2024. Ακολούθησαν ο Φεβρουάριος με 65,4% και ο Ιανουάριος με 54%. Είναι αξιοσημείωτο ότι η πληρότητα του Ιανουαρίου βελτιώθηκε κατά 9,6% από τον Ιανουάριο του 2024 και κατά 12,4% από τον Ιανουάριο του 2023, αναδεικνύοντας τη σταδιακή ανάκαμψη της αγοράς.

Η Αθήνα φαίνεται να αποκτά σταδιακά χαρακτηριστικά ενός 12μηνου προορισμού, περιορίζοντας τους μήνες εκτός αιχμής. Ταυτόχρονα, σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές πόλεις, η πληρότητα των ξενοδοχείων της Αθήνας εμφανίζει αξιόλογες επιδόσεις. Η πληρότητα στη Μαδρίτη παρέμεινε σχεδόν στα ίδια επίπεδα, ενώ η Βαρκελώνη παρουσίασε μικρή μείωση.

Οι συνολικές επιδόσεις της Αθήνας δείχνουν σταδιακή βελτίωση τα τελευταία δύο χρόνια, ενισχύοντας τη θέση της έναντι των παραδοσιακών ανταγωνιστών της, παρά την προσθήκη νέων καταλυμάτων στην αγορά. Ο στόχος είναι η εστίαση σε ποιοτικούς δείκτες, ώστε η τουριστική κίνηση και τα έσοδα να διατηρηθούν σε αναπτυξιακή πορεία.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play